Hanhals holme

Efter att ha jobbat hela helgen känns det skönt att jag är ledig tisdag och onsdag. Fick idag innan jag gick hem också den glädjande nyheten att jag får ett vikariat på 75 % från och med 1 maj och 6 månader framåt;) Wihoo...det ska vi fira med pizza ikväll! Idag efter jobbet skyndade jag mig hem, drack den obligatoriska koppen kaffe och åt lite innan Rille, hundarna och jag åkte till Hanhals Holme och promenerade och njöt av den underbara naturen där. Livet är bra underbart ibland=) Vattengalningen Meya tog såklart årets riktiga premiärdopp och Isa strosade runt som vanligt och jag tror helt ärligt att båda mina fyrbenta sötnosar också tycker livet är ganska bra!




Kommentarer
Postat av: Karin

Ah- va härligt det ser ut! Jag förstår att ni trivs! Jättegrattis till vikariatet!

2012-03-06 @ 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0