Vi lever!

En vecka sedan sist och jag ska bara meddela att vi lever i allra högsta grad. Men med internetuppkopplingar som strular och med mina onda axlar är datorn inget vidare att sitta framför just nu, även om det finns en hel del jag skulle vilja skriva. Här kommer en liten snabb uppdatering i alla fall för er som är intresserade:

Fredag: Viltspår på fält och inflyttings/födelsedagskalas för Rille med utgång som följd. Vi hamnade tillslut på Harrys här i Kungsbacka och det var superkul!
Lördag: Bakisdag med lite apporteringsträning och thaimat
Söndag: Hundpromenad och kvällsjobb
Måndag: Jobb och apportering
Tisdag: Jobb och lydnad
Onsdag: Besök hos Elin och Klara i Mölndal och premiärträning på GMBK=)
Tordag: nämen det är ju idag det...jobb, hundträning i Kungsbackaskogen och så har jag varit och tittat på min kära systers våruppvisning med konståkningen. Hon är grym=)

Imorgon åker jag och Meya till Skövde för instruktörsutbildning igen. Näst sista gången och jag känner som vanligt att jag är ute i sista sekund med min inlämningsuppgifter! Konstigt att det alltid kan bli så! Nu kan jag inte skriva mer för det värker som as i mina förbannade axlar! Blääää säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0